13 Temmuz 2012 Cuma

SonKulis Haber Sitesi

Merhabalar blogumuzun değerli okurları... Bugün sizlere yeni açılan bir haber sitesinden bahsedeceğim. Bahsedeceğim haber sitesini Facebook'ta bir arkadaşımın paylaştığı bomba bir haber sayesinde keşfettim. Sitenin adı: SonKulis, adresleri SonKulis.Com... SonKulis haber sitesi, açılalı henüz bir kaç ay olmuş ancak gördüğüm kadarıyla çok ciddi bir okuyucu kitlesine erişmiş durumdalar. Okuyucularının da desteğiyle büyüdüklerini farkettim açıkçası. Çünkü bir haber sitesi üstünde ne kadar çalışılırsa çalışılsın eğer okuyucu siteyi beğenmediyse tutması imkansıza yakındır. SonKulis ise dediğim gibi okuyucusuyla bütünleşmiş vaziyette. Ben de bu sitenin bir okuru olarak siz değerli okurlarımın haber alma özgürlüklerini de gözeterek, SonKulis.Com ailesine destek olmak istedim.

SonKulis.Com Haber Sitesi

SonKulis.Com haber sitesinde pek çok kategoriden haberler yayınlanıyor. Sitenin 11 adet köşe yazarı bulunuyor. Haber kategorilerinden bazıları şöyle; Türkiye haberleri, gündem haberleri, magazin haberleri, politika haberleri, sağlık haberleri, ekonomi haberleri, eğitim haberleri gibi Türkiye'de en çok okunan haber kategorileri olarak göze çarpıyor. Gazetecilik basın ahlak ilkelerine uymaya da söz vermiş olan SonKulis ekibine katkı sağlamak adına ben de bu yazıyı kaleme almak ihtiyacı hissettim. Eğer siz de tarafsız ve hızlı habercilik istiyorsanız mutlaka SonKulis.Com'u ziyaret etmenizi öneririm. Bir başka yazıda görüşünceye dek hoşça kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder